Повернення товару та платежів

Шановні клієнти, для Вас ми представляємо інформацію - яким чином можливо повернути куплений у нас товар готівковим або безготівковим розрахунком.

Для повернення в магазині г. Киев, пр. Оболонський 1Б, ТРЦ Dream Town 1, 3 поверх, магазин "ConsoleGames" з собою необхідно мати:

  • - оригінал гарантійного талона (якщо він був в комплекті з товаром)
  • - документ, що підтверджує оплату товару - товарний чек або гарантійний талон.
  • - якщо покупка товару була оплачена карткою - тоді вказуєте номер замовлення (номер приходить до Вас смс повідомленням, а також вказано на товарному чеку) і заповнюєте форму в магазині.
  • - документ, що засвідчує особу

Для повернення товару Новою Поштою необхідно відправити товар за реквізитами:

  • Одержувач: Кульбачна Євгенія (093) 392 84 78
  • Вид доставки: Склад-склад
  • Адрес: г. Киев, Нова Пошта відділення № 188
  • У відправленні обов'язково прикладаєте копію товарного чека або гарантійного талона.
  • Послуги "Зворотній доставка" і "Накладений платіж" необхідно скасувати

Оплата доставки - за рахунок відправника!

При обміні або поверненні товару обов'язково має бути збережено:

• Розрахунковий документ

• Товарній вид, споживчі властивості
• Цілісність, збереження і всі частини упаковки

• Пломби, ярлики, захисні плівки
заводське маркування


Повернення коштів здійснюється протягом 1-3 робочих днів після рішення сервісного центру - гроші можете отримати готівковим або безготівковим розрахунком.

Сервісний відділ /Продавець не несе відповідальність за можливу втрату /витік персональних даних про споживача, членів його сім'ї, третіх осіб, які перебувають в товарі (пристрої): на внутрішній пам'яті обладнання або на його носіях, переданих на ремонт /сервісне обслуговування в комплекті з основним товаром у разі можливого перепрограмування, заміни пам'яті пристрою, заміни або поновлення системного програмного забезпечення.

Гарантійне обслуговування включає безкоштовний ремонт товару протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні при його збереження протягом усього терміну дії гарантії.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон продавця. Споживач перед придбанням товару перевіряє його комплектацію, наявність розривів або дефектів.

Обмін або повернення товару належної якості провадиться протягом 14 днів не рахуючи дня покупки.

Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не перебував в експлуатації і не має слідів використання. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) передбачено Постановою КМУ № 216 від 23.09.1991 р ..